JavaScript Codes دلم برات خیلی تنگ شده - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در گذشته مرا برادرى بود که در راه خدا برادریم مى‏نمود . خردى دنیا در دیده‏اش وى را در چشم من بزرگ مى‏داشت ، و شکم بر او سلطه‏اى نداشت ، پس آنچه نمى‏یافت آرزو نمى‏کرد و آنچه را مى‏یافت فراوان به کار نمى‏برد . بیشتر روزهایش را خاموش مى‏ماند ، و اگر سخن مى‏گفت گویندگان را از سخن مى‏ماند و تشنگى پرسندگان را فرو مى‏نشاند . افتاده بود و در دیده‏ها ناتوان ، و به هنگام کار چون شیر بیشه و مار بیابان . تا نزد قاضى نمى‏رفت حجّت نمى‏آورد و کسى را که عذرى داشت . سرزنش نمى‏نمود ، تا عذرش را مى‏شنود . از درد شکوه نمى‏نمود مگر آنگاه که بهبود یافته بود . آنچه را مى‏کرد مى‏گفت و بدانچه نمى‏کرد دهان نمى‏گشود . اگر با او جدال مى‏کردند خاموشى مى‏گزید و اگر در گفتار بر او پیروز مى‏شدند ، در خاموشى مغلوب نمى‏گردید . بر آنچه مى‏شنود حریصتر بود تا آنچه گوید ، و گاهى که او را دو کار پیش مى‏آمد مى‏نگریست که کدام به خواهش نفس نزدیکتر است تا راه مخالف آن را پوید بر شما باد چنین خصلتها را یافتن و در به دست آوردنش بر یکدیگر پیشى گرفتن . و اگر نتوانستید ، بدانید که اندک را به دست آوردن بهتر تا همه را واگذاردن . [نهج البلاغه]
دلم برات خیلی تنگ شده - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||
دلم برات خیلی تنگ شده

دل شکسته :: جمعه 87/9/15 ساعت 1:9 صبح

زندگی عشق است.......

 

 

گل اگر خار نداشت

دل اگر بی غم بود

اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود

زندگی،عشق،اسارت،قهر،آشتی

همه بی معنا بود

 

     

 

 

 

پرسید:

 به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست با تمام وجودم داد بزنم

"بخاطر تو" بهش گفتم به خاطر هیچ کس. پرسید پس به خاطر چه زنده

 هستی؟ با اینکه دلم فریاد میزد "به خاطر تو" با یک بغض غمگین گفتم به

خاطر هیچ چیز. ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک

 تو چشمانش جمع شده بود گفت به خاطر کسی که به خاطر هیچ زنده

 است.

                      

 

                                                  پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت

                                                       بیچاره از این عشق سوختن آموخت

                                                               فرق منو پروانه در اینست

                                                 پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

                      

 

468704cvglsslt82.gif

 

اسکله ی ناز چشات      

کاری دارم 

                                         یه قایقم

تو ساعته یه ربع به عشق

  عقربه ی دقایقم    

گرمی دستای تو رو

                                                  به صدتا دنیا نمی دم                                          

هر وقت که یارم تو بودی

                                                         بی کسیو نفهمیدم                                   

تو بند دل

                                                               سلول عشق

                                       حبس نگاتو می کشم                  

 ولی بازم رو میله ها ش      

                                                                        عکس چشاتو می کشم

آی قصه ی بی سر و ته

                                                                             شعر بدون قافیه            

برای مرگ این پسر

                                                                                       نبودن تو کافیه

 

 هرروز که میگذره به وصال نزدیکتر میشم...

روزهای سختی رو بی تو گذروندم،

به امید روزهای خوش با تو بودن.

آه...!

خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.irکه چه دوری و چه نزدیک به من!خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir


هم دردی شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عشقولانه
دلم برات خیلی تنگ شده
همیشه عاشق بمونی..'
گل بهاری
به تو دل داده ام
پروانه خیال
عشق من عاشقم باش
تو مال منی
تـــــو پاک ونجیـبی
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
دلم برات خیلی تنگ شده - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
دل شکسته
دل شکسته
Link to Us!

دلم برات خیلی تنگ شده - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود

Hit
مجوع بازدیدها: 97742 بازدید

امروز: 3 بازدید

دیروز: 4 بازدید

Archive


بهار 1386
پاییز 87
بهار 87
پاییز 86
تابستان 86

links
جدیدترین اهنگ ها
بهترین کلیپ ها برای مبایل
بهترین سایت سرگرمی
سایتی جالب و دیدنی

LOGO LISTS



In yahoo

یــــاهـو

Search



Submit mail

 


border="0" ALT="Google" align="absmiddle">
این وبلاگ را صفحه خانگی خود کنید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


صبا ویژن

به وبلاگ خودتون خوش امدید

FreeCod Fall Hafez

 

بهترین کدها و بهترین دانلودها در مینوس