JavaScript Codes گل بهاری - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی از سحر بیاموزد، پایان کارش با پروردگارش است . [امام علی علیه السلام]
گل بهاری - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||
گل بهاری

دل شکسته :: یکشنبه 87/9/10 ساعت 12:46 صبح

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comدر گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تو رابهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

تو گل ناز منی از دور میبوسم تو را

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

ناپلون میگه:

حرفی را بزن که بتونی بنویسی

چیزی رو بنویس که بتونی پاشو امضا کنی

چیزی رو امضا کن که بتونی پاش وایسی

حالا من مینویسم "عشق من جون من عمر من نازنینم دوستت دارم"

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

میگی بارون و دوست داری ولی وقتی بارون میاد چتر میگیری بالای سرت

     میگی گلها رو دوست داری ولی به راحتی از شاخه جداشون میکنی 

          میگی برف و دوست داری ولی طاقت یه گوله برف و نداری   

           میگی پرنده هارو دوست داری ولی میندازیشون تو قفس

              انتظار داری نترسم وقتی میگی عاشقمی ؟؟؟

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com                    بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن به پای تو مردن وبه عشق تو سوختن؛

                                                                وچه تلخ وغم انگیز است،

                                                                      دور از توبودن،

                                                                     برای تو گریستن؛

                                                           و به عشق و دنیای تو نرسیدن؛

                                                            ای کاش می دانستی بدون تو،

                                                             مرگ گواراترین زندگیست؛

                                       بدون تو وبه دور ازدستهای مهربانت، زندگی چه تلخ وناشکیباست.

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com        ای کاش می دانستی مرز خواستن کجاست.بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comاز من نپرس چقدر دوستت دارمبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست

به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم

مگر ماهی بیرون از آب میتواند نفس بکشد

مگر می شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم

بگو معنی تمرین چیست ؟

بریدن از چه چیز را تمرین کنم ؟

بریدن از خودم را ؟

مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی ...

از من نپرس که اشکهایم را برای چه به پروانه ها هدیه می دهم

همه می دانند که دوری تو روحم را می آزارد

تو خود پروانه ها را به من سپردی که میهمان لحظه های بی کسی ام باشند

نگاهت را از چشمم برندار مرا از من نگیر ...

هوای سرد اینجا رو دوست ندارم

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمرا عاشقانه در آغوش بگیر که سخت تنهامبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

                       بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

 

دوستت دارم ، دوستت دارم
 به لطافت برگ گل
به ظرافت و زیبایی گل رز ، نرگس ، مریم
 به لطافت شبنم صبحگاهی ، به استقامت کوه ، به پختگی پیر ده 


 دوستت دارم ، دوستت دارم  
 به اندازه یک دنیا پر از محبت ، به تو عشق می ورزم
 کاش که این عشق را با محبت پاسخ دهی 


 دوستت دارم ، دوستت دارم  
 مرغ عشق زیبای من 


 دوستت دارم ، دوستت دارم

 دوستم داشته باش ، تا اعماق روحم از عشق تو لبریز شود
 امید به تو دارم ، امیدم را ناامید نکن
 محبوب من ، دلدار من ، عشق من
 دوستت دارم ، تا دوستم داشته باشی 
 مرغ عشق من ، جفت زیبای من 


 دوستت دارم ، دوستت دارم
 اگر بدانم که عاشقم هستی و مرا می خواهی
 غم هجرانت را به جان می خرم


 دوستت دارم ، دوستت دارم
 مرغ عشق من ، جفت زیبای من
 امید و آرزویم ، دوستت دارم  

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

 


هم دردی شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عشقولانه
دلم برات خیلی تنگ شده
همیشه عاشق بمونی..'
گل بهاری
به تو دل داده ام
پروانه خیال
عشق من عاشقم باش
تو مال منی
تـــــو پاک ونجیـبی
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
گل بهاری - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
دل شکسته
دل شکسته
Link to Us!

گل بهاری - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود

Hit
مجوع بازدیدها: 97597 بازدید

امروز: 10 بازدید

دیروز: 6 بازدید

Archive


بهار 1386
پاییز 87
بهار 87
پاییز 86
تابستان 86

links
جدیدترین اهنگ ها
بهترین کلیپ ها برای مبایل
بهترین سایت سرگرمی
سایتی جالب و دیدنی

LOGO LISTS



In yahoo

یــــاهـو

Search



Submit mail

 


border="0" ALT="Google" align="absmiddle">
این وبلاگ را صفحه خانگی خود کنید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


صبا ویژن

به وبلاگ خودتون خوش امدید

FreeCod Fall Hafez

 

بهترین کدها و بهترین دانلودها در مینوس