JavaScript Codes عشق من عاشقم باش - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قدر پرسیدند ، فرمود : ] راهى است تیره آن را مپیمایید و دریایى است ژرف بدان در میائید ، و راز خداست براى گشودنش خود را مفرسایید . [نهج البلاغه]
عشق من عاشقم باش - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||
عشق من عاشقم باش

دل شکسته :: چهارشنبه 87/9/6 ساعت 6:2 عصر

 

من اسیر عشق تو مجنون و شیدای تو ام                                                                                          
عاشق آنروی چون مهتاب زیبای تو ام                                                                                          

در خیالم نیست تصویری جز از سیمای تو
از دل و جان شیفته ایی آن قد و بالای تو ام

                                                                                                                       درسکوت و نیمه شب در خلوت و تنهایی ام
                                                                                                                      
از فراقت سوزم و فانوس شب های تو ام

سوخته ام در شعله ایی حسرت چو شمع محفلت
با تن سوزان دایم محفل آرای تو ام

مرغ دل در خون طبید و لیک هرگز دم نزد                                                                                                                          
چونکه من قوی وفا
در موج دریای تو ام                                                                                                                          

دور ز آغوش تو در غربت سرای زندگی
من به رویا ها همیش غرق تماشای تو ام

                                                                                                          بوده ام در خوابها اندر کنار تو همیش
                                                                                                          هرچند ای نازنین تنهای تنهای تو ام

بر در و دیوار شهر عشق تو نام من است
من همان یک عاشق رسوای رسوای تو ام


از درون سینه خیزد روی لب اسرار دل                                                                                                            
هر شب و هر روز من در فکر و سودای تو ام                                                                                                            

دوست داشتم دارمت خواهم داشت تا روز مرگ
عاشق دیروز و هم امروز و فردای تو ام.

 

ماهی همیشه تشنه ام،در زلال لطف بیکران تو
می برد مرا به هر کجا که میل اوست،موج دیدگان مهربان تو
زیر بال مرغکان خنده ات،زیر آفتاب داغ بوسه ات ای زلال پاک
ای همیشه خوب!ای همیشه آشنا!
هر طرف که می کنم نگاه تا همه کرانه های دور،
عطر و خنده و ترانه می کند شنا ،در میان بازوان تو،
ماهی همیشه تشنه ام ای زلال تابناک!
یک نفس اگر مرا به حال خود رها کنی ماهی تو جان سپرده روی خاک

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

خدا رو شاکرم بخاطر داشتن همسری پاک، دلسوز، مهربان و صبور.

خدا رو شاکرم بخاطر زندگی آروم و شاد و سراسر خوشبختی.

خدا رو شاکرم بخاطر همه مهربونی هایی در حق من کرده و من لایقشون نبودم.

خدا رو شکر...

عزیزم! عزیزترینم!

از تو هم ممنون و متشکر، از تو که هدیه خدایی، از تو که همراه منی در راه زندگی برای رسیدن به او...

 


هم دردی شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عشقولانه
دلم برات خیلی تنگ شده
همیشه عاشق بمونی..'
گل بهاری
به تو دل داده ام
پروانه خیال
عشق من عاشقم باش
تو مال منی
تـــــو پاک ونجیـبی
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
عشق من عاشقم باش - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
دل شکسته
دل شکسته
Link to Us!

عشق من عاشقم باش - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود

Hit
مجوع بازدیدها: 97588 بازدید

امروز: 1 بازدید

دیروز: 6 بازدید

Archive


بهار 1386
پاییز 87
بهار 87
پاییز 86
تابستان 86

links
جدیدترین اهنگ ها
بهترین کلیپ ها برای مبایل
بهترین سایت سرگرمی
سایتی جالب و دیدنی

LOGO LISTS



In yahoo

یــــاهـو

Search



Submit mail

 


border="0" ALT="Google" align="absmiddle">
این وبلاگ را صفحه خانگی خود کنید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


صبا ویژن

به وبلاگ خودتون خوش امدید

FreeCod Fall Hafez

 

بهترین کدها و بهترین دانلودها در مینوس