JavaScript Codes تـــــو پاک ونجیـبی - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری مایه دوری از خداوند است که به سرپیچی کردنها نیرو می بخشد؛ پس شکمهایتان را پر نکنید که نورحکمت در سینه هایتان خاموش می شود [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تـــــو پاک ونجیـبی - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||
تـــــو پاک ونجیـبی

دل شکسته :: جمعه 87/8/24 ساعت 1:41 صبح

بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com
عـــزیزم تو جاده ی فــدا شدن
اون که هرگز نمیشه خســته منـــم
اونی که با صد امید و آرزو

دلــش بسته به عـ شــ ق تو منـــم
آخه تـــــو پاک ونجیـبی ،تو یه احساس عجیـبی نکنه فرشته ای تـــــو
تا ندای عشق رسید بر من
شوق زندگـــی دمید بر من
آخه تـــــو پاک و نجیـبی ،تو یه احساس عجیـبی نکنه فرشته ای تـــــو
میخوام تو دریای چشات تا جــون دارم شنا کنم
میخوام حســاب خودم از عاشـقا جدا کنم
فـــدا شــد ن برای تو، دلیل زنــده بودنــه
میخوام عشق وجنونم راهی قصه ها کنم
آخه تـــــو پاک و نجیـبی ،تو یه احساس عجیـبی نکنه فرشته ای تـــــو
 
اسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comبهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.comاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar-20.com 

هم دردی شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عشقولانه
دلم برات خیلی تنگ شده
همیشه عاشق بمونی..'
گل بهاری
به تو دل داده ام
پروانه خیال
عشق من عاشقم باش
تو مال منی
تـــــو پاک ونجیـبی
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
تـــــو پاک ونجیـبی - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
دل شکسته
دل شکسته
Link to Us!

تـــــو پاک ونجیـبی - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود

Hit
مجوع بازدیدها: 97587 بازدید

امروز: 0 بازدید

دیروز: 6 بازدید

Archive


بهار 1386
پاییز 87
بهار 87
پاییز 86
تابستان 86

links
جدیدترین اهنگ ها
بهترین کلیپ ها برای مبایل
بهترین سایت سرگرمی
سایتی جالب و دیدنی

LOGO LISTS



In yahoo

یــــاهـو

Search



Submit mail

 


border="0" ALT="Google" align="absmiddle">
این وبلاگ را صفحه خانگی خود کنید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


صبا ویژن

به وبلاگ خودتون خوش امدید

FreeCod Fall Hafez

 

بهترین کدها و بهترین دانلودها در مینوس