JavaScript Codes همیشه عاشق بمونی..' - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ می فرماید : بنده ام با چیزی مانند آنچه بر او واجب کرده ام، محبوب من نمی شود . [امام صادق علیه السلام]
همیشه عاشق بمونی..' - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||
همیشه عاشق بمونی..'

دل شکسته :: چهارشنبه 87/9/13 ساعت 7:3 عصر


 

 بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

بی تو طوفان زده ی دشت جنونم، صید افتاده به خونم، بی من از کوچه گذر کردی و رفتی، بی من از شهر سفر کردی و رفتی، قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم، تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم، تو همه بود و نبودم، تو همه شعر و سرودم، من و یک لحظه جدایی؟! نتوانم! بی تو من زنده نمانم..


 

 بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست، آه! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست، مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست..


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

تو اگه پاییز زردی واسه من بهار سبزی، تو اگه هوای سردی واسه من همیشه گرمی، تو اگه ابر سیاهی واسه من ابر بهاری، تو اگه دشت گناهی واسه من یه بی گناهی، تو اگه غرق نیازی واسه من یه بی نیازی، تو اگه رفیق راهی واسه من یه تکیه گاهی..


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

وقتی میشی نیاز من اگه نباشی پیش من، اشکای چشممو ببین که می ریزه به پای تو، بازم که بی قرارم و دلواپس نگاه تو، تموم هستی منی بمون همیشه پیش من، اگه شدم عاشق تو نذار که بی تاب بمونم، لالایی شبام تویی نذار که من خواب بمونم، دارم برات شعر می خونم شاید به یادم بمونی، فقط یه چیز ازت می خوام: "همیشه عاشق بمونی.."


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

من همیشه یادت هستم، تو رو از جون می پرستم، من فقط با تو می تونم توی این دنیا بمونم، اگه تو نباشی پیشم  می دونی دیوونه میشم، آخه من خیلی می ترسم، میگن عاشقی جنونه، نمیگم عاشقت مرده، اما دیگه نیمه جونه..


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

اگه یه روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنشه ،چشماتو ببند واون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار ،اگه چشمات خیس شد ،بدون داری به خودت دروغ می گی وهنوز دوسش داری


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

میل دریا گر کنی ، من دیده را دریا کنم
میل صحرا گر کنی ? من سینه را صحرا کنم
نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم
در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم . . .


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تو رو ببینه


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم... شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم... تو چیستی که از هر موج تبسم تو... بسان قایق سرگشته ی روی مردابم...


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

دوست دارم همیشه از تو بنویسم بی انکه در جستجوی قافیه ها باشم بی انکه واژه ها را انتخاب کنم دوست دارم از تو بنویسم که میدانم هنوز دوستم داری و هر سپیده دم یک سبد مهربانی از تو دریافت میکنم


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

شبی غمگین , شبی بارانی و سرد مرا در غربت فردا رها کرد دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد به من می گفت تنهایی غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد تمام هستی ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبی به پا کرد او هرگز شکستم را نفهمید اگر چه تا ته دنیا صدا..


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

همان طور که شاپرک ها نمی توانند دشت آبی اسمان را از یاد ببرند من هم چشمان زیبایت را نمی توانم فراموش کنم . تصویر زیبایت نه تنها در ذهنم بلکه در قلبم جای دارد ، ای کاش بدانی قصر آرزوهایم را در ساحل چشمانت ساخته ام تا قلب مهربانت مداوایی باشد برای عشق پاک و مقدسم .


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

 بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com                  بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com                بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com 


 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


 


هم دردی شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عشقولانه
دلم برات خیلی تنگ شده
همیشه عاشق بمونی..'
گل بهاری
به تو دل داده ام
پروانه خیال
عشق من عاشقم باش
تو مال منی
تـــــو پاک ونجیـبی
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
همیشه عاشق بمونی..' - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
دل شکسته
دل شکسته
Link to Us!

همیشه عاشق بمونی..' - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود

Hit
مجوع بازدیدها: 97756 بازدید

امروز: 2 بازدید

دیروز: 5 بازدید

Archive


بهار 1386
پاییز 87
بهار 87
پاییز 86
تابستان 86

links
جدیدترین اهنگ ها
بهترین کلیپ ها برای مبایل
بهترین سایت سرگرمی
سایتی جالب و دیدنی

LOGO LISTS



In yahoo

یــــاهـو

Search



Submit mail

 


border="0" ALT="Google" align="absmiddle">
این وبلاگ را صفحه خانگی خود کنید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


صبا ویژن

به وبلاگ خودتون خوش امدید

FreeCod Fall Hafez

 

بهترین کدها و بهترین دانلودها در مینوس