JavaScript Codes به تو دل داده ام - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت و آن که [از دیگران] به خدا نزدیکتر است ، پیشوای دادگر است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
به تو دل داده ام - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||
به تو دل داده ام

دل شکسته :: شنبه 87/9/9 ساعت 12:50 صبح

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com         بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com           بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com 

         نمی خواهم بگویی دوستت دارم ... چون می گویی باران را هم دوست دارم اما    

    وقتی زیر باران خسته می شوی از آن فرار می کنی... می گویی آفتاب

را دوست دارم اما وقتی نور شدید آن تنت را می سوزاند

 از آن گریزان می شوی... می گویی نسیم را دوست

دارم اما وقتی نسیم تبدیل به باد میشود 

از آن نیز متفر می شوی...می خواهم

 مرا همچون قلبی که در سینه ات

می تپد دوست داشته باشی

 چون نمی توانی ازآن

 گریزان باشی

             بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com                               بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com           

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

 

ای سرچشمه ی محبت? ای عشق واقعی چگونه ستایشت کنم که قلبت ازمحبت بی نیلز است؟

چگونه ببوسمت وقتی که عشقت دروجودم جاری می شود وتو نیستی؟

بگذارنامت راتکرارکنم .نامت زیباست ودلنشین چه داشته ای که اینگونه مراطلسم کردی?

من اینگونه نبودم توعشق رابامن آشنا کردی توهوای دلم راباطراوت کردی.

زمانیکه باتوهستم به آسمان? به بیکران پروازمی کنم پس بدان دوستت دارم گرچه پایان راه

ناپیداست نازنینم.

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

وقتی با تو آشنا شدم؛درخت مهربانیت آنقدر بلند بود که هرچه بالا رفتم آخرش را ندیدم

معجون زیبایت آنقدر شیرین بود که هر چه نوشیدم نتوانستم تمامش کنم

و دریای عشقت آنقدر وسیع بود که هرچه شنا کردم نتوانستم آخرش را ببینم

و سرانجام در آن غرق شدم

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

دیوانه عشق توام

از عشق تو یارا ، لحظه لحظه مست مستم

به تو دل داده ام و کوچه گردی بت پرستم

بی تو من دیوانه ام ، با عشق تو فرزانه ام

هر لحظه من با یاد تو ، آواره ای بی خانه ام

در به در دنبال تو ، این دل به سوی کوی تو

در حسرت دیدار تو ، مجنون شدم بر روی تو

آن صوت بی تکرار تو ، آرامش قلب منست

روح زلال و پاک تو ، تنها دلیل بودنست

با من بمان ، با من بخوان ، ای همه بود و نبود

دیوانه عشق توام ، ای هستی و ای تار و پود

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

توبدان ازاشک چشم مجنون? ازبرگ های درخت چنار? ازشکوفه ها درخت گیلاس

ازگلهای سرخ باغ ها دسته گلی خوام ساخت وبه تو تقدیم می کنم عشق من.

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن، کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش را کنار بزن! مرا می یابی

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


هم دردی شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عشقولانه
دلم برات خیلی تنگ شده
همیشه عاشق بمونی..'
گل بهاری
به تو دل داده ام
پروانه خیال
عشق من عاشقم باش
تو مال منی
تـــــو پاک ونجیـبی
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
به تو دل داده ام - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود
دل شکسته
دل شکسته
Link to Us!

به تو دل داده ام - عشق داغیست که تا مرگ نیاید نیاید نرود

Hit
مجوع بازدیدها: 97590 بازدید

امروز: 3 بازدید

دیروز: 6 بازدید

Archive


بهار 1386
پاییز 87
بهار 87
پاییز 86
تابستان 86

links
جدیدترین اهنگ ها
بهترین کلیپ ها برای مبایل
بهترین سایت سرگرمی
سایتی جالب و دیدنی

LOGO LISTS



In yahoo

یــــاهـو

Search



Submit mail

 


border="0" ALT="Google" align="absmiddle">
این وبلاگ را صفحه خانگی خود کنید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


صبا ویژن

به وبلاگ خودتون خوش امدید

FreeCod Fall Hafez

 

بهترین کدها و بهترین دانلودها در مینوس